HISTORIAPROV, GÅ OCH DÖ / varning för depp-inlägg

är så himla sur över det där kjdsjö historiaprovet på fredag!
fattar exakt ingenting, kommer aldrig lära mig nått, kommer få dåligt på betyget, kommer inte få en bra utbildning, kommer inte få ett bra jobb, kommer inte få pengar, kommer inte få mat osvosvosvosvosv.
okej nu kanske man överdriver lite ?

men seriöst, JAG HATAR DETTA.


arkiv, MGP 2011, saknar ♥

okej, nu är jag såhär jätteledsen för deppinlägg, måste bara få skriva av mig!
men snart kommer svar på frågestunden del 2!

Kommentarer:

1 SAGA:

Söt bild :)

2 Lisa Narveby *w*:

sv: Allt är bra nu, har varit sjuk. Med dig då? :D

3 martina:

sv; tack sötnos!

4 Filippa:

SV: Allt är toppen. Hur är det själv? ^^

5 daniela:

Sv; okej samma :) Haft en fin kväll? kram, Daniela

6 daniela:

Sv; okej samma :) Haft en fin kväll? kram, Daniela

7 MyzaaN:

det fixar sig ska du se :D

8 Emma:

sv. hihi men precis (a) ^^

9 anna:

sv: tackar :)



haft en bra dag?

10 MeiQi:

det kommer säkert gå bra! :)

11 Corina!:

Sv:

Tack så mkt finis! :) Mår mkt bättre nu, hur äre sj?



Kram



//

12 tilla:

svar: hahah det får du inte :D

13 sandra:

fin blogg! :D

14 | Yohanna |:

Hejsan!



Jag är med i Agrias hösttävling, och skulle bli superglad om du vill rösta på mitt bidrag.



http://fireflybaby.blogg.se/2011/october/tavlar-hos-agria.html



Du får en länkning som tack!

Kommentera här: