Kommentarer:

1 Raisa:

- Det är bra, sj ? :D

2 Emma Eriksson:

Tack :D

3 NikePike:

Sv: ajjemensan! sket braaaooo!

4 julia:

svar: jadå det är bra med mig=) själv? kram!

5 CASSANDRA - tävling!:

sv; ja bara bra :)

har du bloglovin?:D

6 -jazmineencrantz ♥:

SV; Tack! ha du med en bra helg! :)

7 AmandaHarde:

sv; Haha, visst är han söt? :D

8 Sandra:

Så söta :) Köpte hem såna från Skottland, halsband och örhängen.

9 -melissatagesson,:

Hejsan! det är såhär att jag gör ett litet test.

jag frågar ungefär 20-30 bloggar en fråga & sedan ska jag ''experimentera'' med svaren, så..

hur många sidvisningar hade du igår?

och,

hur många unika besökare hade du igår?

10 michaela:

sv: tack detsamma :D

11 Melinda Nyrén:

Allt bra med dig idag?

12 Elin:

sv 1; oj hehe fail..

sv 2; det var meningen att det skulle vara ett tidsinställt inlägg men det blev skrutt med det..

13 Raisa:

Allt bra idag ? :D Kram!

14 JOYYES - Jessicaolsson:

vill du bli dagens blogg?

anmäl dig här isåfall: http://joyyes.blogg.se/2011/october/anmal-er-till-dagens-blogg.html#comment

15 Jasmin:

Hejsan har du en Iphone 4 eller känner någon som har en var då med och tävla om ett Iphone 4 skal!

Kostar absolut ingenting jag betalar frakten.

Så kolla gärna in för att läsa om hur du kan få större chans att vinna :)

----> http://jaasses.webblogg.se/2011/october/dagens-blogg-ny-tavling.html#comment (länken till tävlingen)



Lycka till!

16 Fia:

svar: ja jag tror nog också det :)

17 linn:

Sv; detsamma! :D

18 =) Linnéa Lindh:

tack detsamma :D

19 michaela:

sv: ja allt är toppen :D själv? :P

20 Raisa:

- Det är bra här med ! :)

21 Emma:

haha okej. ja jag tycker han är bättre än emil iaf. fattar inte alls honom. och sen tycker jag.. leonard, heter han så? han med håret ^^ jag tyckte om honom, så himla söt.. sen hade han ju bra röst. o sen några andra oxå.. tycker personligen detta är bland de sämsta som ska stå i fredags finalerna. men man kan ändra uppfattning och det hoppas jag att jag gör :)

22 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

allt bra ? :)

Kommentera här: