5 saker du kanske inte visste om mig

~ jag är sämst på att småprata. så om du umgås med mig, PRATAPRATAPRATA, för blir det tyst ja då fortsätter det vara tyst.
~ jag har jättesvårt att lite på folk, & jag håller ofta mina känslor för mig själv.
~ före varje videoinlägg sitter jag hemma i typ 2 dagar & skriver upp vad jag ska säga, det tar seriöst jättelänge att komma på haha!
~ jag älskar att läsa såna här "5 saker du inte vet om mig", även om det är nån jag veerkligen inte känner.
~ jag gillar inte mitt hår just nu, tycker det är för kort, fel färg & rätt så slitet.

Kommentarer:

1 Anonym:

sv; du är verkligen skitsöt! :D

2 Anonym:

sv; 95;a! ;D

3 ava miranda:

nice header!

4 Karolina:

Var gärna med i min veckans blogg på min blogg.

Anmäl dig nu tävlingen avslutas imorgon! :)

Ha en bra valborg! :)

Kommentera här: