Vinnaren av Veckans Bloggis + ny omgång

grattis till dig, håller på att försöka få din länk i menyn men Blogg.se bara bråkar med mig D: försöker fixa det!
& vi kör igång med ny omgång direkt :D
FÖR ATT VARA MED & TÄVLA
kommentera bara att du är med (DET RÄCKER med 1 gång!)

FÖR EXTRA CHANS ATT VINNA: kommentera om du gör någon av dessa!
följ mig via Bloglovin (länk)
gilla inlägget på Bloglovin
gilla min blogg på Facebook (länk)
fråga nånting i min blogresponse
följ mig på Tumblr (länk)
AVSLUTAD!!

Kommentarer:

1 SABINA:

Jag är med! + följer redan dig på bloglovin :)

2 Annika:

Jag är med :D

3 Hedvig Gustafsson:

jag är med :D

4 LINN AHLBORG:

jag är med

5 danten89:

Jag är med =)

6 Viktkamp:

jag kan vara med =)

7 S a n n a W i d m a n :

Jag är med! (:
Gillar facebook,
Gillar & följer bloglovin

8 Ida Gratte:

Jag är med :D
kram

9 Emma heter jag :):

Jag är med! Följer på Bloglovin' och Fb sen tidigare ;)

10 Jasmine:

jag är med!

11 amanda :):

är med, har varken tumblr elr bloglovin men gillar din blogg på fb och ska nu fråga en fråga i den där saken c: hihihiieiehiehiehieh

12 danten89:

Nice :)

13 Olivia:

Är med, följer dig via bloglovin' nu (glömde att kolla nr. hoppas det inte gör nåt!) och har gillat inlägget. Sen har jag också frågat en fråga på blogresponse ;)

14 Lynette Sund LGKS:

Vad fin blogg, jag är med!

15 Julia , Ida & Felicia :

Vi är med :)

Ps. Vi har också veckans blogg igång , så kila gärna in och anmäl dig , kramiz

16 Sille-Riin:

Jag är med :D :D!
Har gjort allt förutom att gilla inlägget på bloglovin & skirvit en fråga i blogresponsen! "fast jag skrev en fråga förra gången :3333"

17 dinaah:

ja ä mä :D

18 Kajsa:

Jag är med och följer på bloglovin som nummer 92.

19 nicole kestola:

jag är med :D


skulle du kunna vara så sjuuukt snäll och hjälpa mig? jag är med i en fototävling och behöver röster på mina bilder, eller på åtmindstånde en!! du väljer själv vilken eller om du vill rösta på alla tre, det enda du måste göra är att rösta och skriva i din mail. vill du länkar jag dig på min blogg! men då måste du säga till! här är länkarna, du behöver absolut inte rösta på alla men gärna på den du tycker är finast! gå in här : http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/hjalp-mig-du-far-en-lank.html#comment
tack i förhand finis, förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer!! och det är absolut iget måste, men du skulle göra mig himla glad och blir länkad + bild, och kan vara bra att veta att jag blev länkad på keela.se'sblogg igårkväll och har nu 467 unika läsare :D keela.se har själv 18206 läsare idag, kolla själv --> blogg.se-besökta, så :D
kram

20 matilda:

JAG ÄR MED

21 frukallgren.blogg.se:

jag är med :))

22 F▲NNIE:

Jag är med :)

23 Kajsa:

VI är med :D

24 Bruttorna:

VI är med =D

25 Izabella:

Vem blev veckans bloggis då?
Jag är med igen och har gillat din blogg på fb och bloglovin :)

26 julia:

Med :)

27 Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

Jag är med :D

28 johanna:

jag är med :)

29 sannasvedin:

jag är med:)

30 sannasvedin:

följer dig på bloglovin också btw:)

31 Evelyn.c:

Jag är med!

32 Malin Sirviö:

jag är med :D

33 Aggan:

ja är med :)

34 Mallich:

Hejsan jag är med! :D + följer dig på bloglovin!

35 Malin:

Jag är med!

36 elsa:D:

Jag är med":D

37 Isabelle:

Jag är med! :)

38 Anna T - Nörd och Filmskapare:

Jag är med ^^!

39 Malin&Lollo:

Vi är med!

Kommentera här: