Vinnaren av Veckans Bloggis + ny omgång

grattis till dig, tyvärr så kan jag inte fixa din länk i menyn just nu pga bildarkivet är inaktiverat just nu (SKÄRP ER BLOGG.SE), lovar att jag fixar dit din länk så fort som det är aktiverat!
UPDATE: ni finns din länk i menyn, hihi ^^
vi kör igång med en ny omgång igen oxå :D
FÖR ATT VARA MED & TÄVLA
kommentera bara att du är med (DET RÄCKER med 1 gång!)

FÖR EXTRA CHANS ATT VINNA: kommentera om du gör någon av dessa!
följ mig via Bloglovin (länk)
gilla inlägget på Bloglovin
gilla min blogg på Facebook (länk)
fråga nånting i min blogresponse
följ mig på Tumblr (länk)

Kommentarer:

1 Madeleine - Med den stora drömmen ♥:

Sv: Aha okej!
Jag är med!
Kram kram :)

2 Clara - TopElite:

Jag är med!
Sv. Tack! Allt bra idag då? :)

3 Perfectly Unbroken ♥:

Jag �r med! :) f�ljer dig p� bloglovin sen tidigare.

4 Emma heter jag :):

Jag är på! ;D

5 Olivia:

Jag är med! Följer dig via bloglovin' sedan tidigare och har gillat inlägget :)

6 danten89:

Jag är med =D

7 danten89:

KUL =D

8 sofie:

Jag är med! :)
-följer dig på bloglovin & gillar inlägget
-gillar din blogg på facebook
-frågat en fråga i din blogresponse
:D

9 Elina Goes Crazy:

I'm in ;)
Har även ställt en fråga på blogresponse!:D

10 sanna:

Är med och följer på bloglovin sen tidigare:)

11 Aggan:

Jag är med :)

12 joanna-livet med aspeger:

jag är med!
svar: kul att du ville vara med i veckans blogg:) en vinnare är nu utsedd så går in och kolla om det blev du och om inte passa på att anmäla dig till den nya tävlingen och få en ny chans att länkas inför mina 300-600 unika läsare/Dag:)

13 Johanna - Hästar, foto & vardag:

Jag är med! :D Jag gillade inlägget på bloglovin och började följa dig :)

14 Annika:

Jag är med :D

15 Johanna - Hästar, foto & vardag:

SV: Ah, det är super om du säger till då :D

16 Malin:

Jag är med :D följer på bloglovin

17 iris:

Jag är med! Följer dig på bloglovin och gillat detta inlägget på bloglovin! :)

18 Evelyn.c:

Jag är med!

19 Fannie:

Jag är med :)

20 S a n n a W i d m a n :

Jag är med (:
Följer bloglovin & gillar bloglovin
Gillar facebook

21 S a n n a W i d m a n :

Har också problem med arkivet, kan inte fixa klart designen då D:

22 ANGELICA.BLOGG.SE ♥ :

Är med :D

23 tilla:

jag är med!

24 Saga:

Vi är jätte med! c:

25 Julia:

Är med (:

gillar din blogg på Facebook

26 CeciliaCharlie.:

Jag är med! :)

27 Michaela:

Jag är gärna med :)

28 linnea:

Jag är med. :)

29 cajsa och beda:

vi är med! Följer dig på bloglovin!

30 Alice - bilderbyalice:

Jag är med :)

31 I've become a fighter AnaiisWilson:

Jag är med :D

32 Nellieeh:

Jag är med. :)

33 Olivia:

Jag är med! :D

34 Zofie Jashari - 17år & förlovad med en 34åring:

Jag är med =D

35 Viktor:

Sv: Hej! Ne inga problem alls! Jag tycker bara det är kul om du tipsar mig :D Men självklart at jag vill va med! Så spänande!

Ha en bra dag! Kram :D

36 Amanda:

sv: visst kan jag vara med :)

37 Emmy:

Jag är med, om man fortfarande kan vara det! :D

38 Sofia:

Jag är med! :)

Kommentera här: