Kommentarer:

1 Maria - Passion for heels and fashion:

Vinn ett halsband på min blogg! Klicka här för att tävla: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-ett-halsband-fran-timstorese.html

2 Zahraa:

Sugen på en ny och snygg header?

Isf var med i min header tävling!



Läs reglerna och delta ifall du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/vinnaren-ny-omgang-2/#comment



Jag gör headers på Photoshop CS5,1.

Lycka till :)

3 Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆:

HAHA du är fett tuff som vågar! :D Hoppas det blir jag nästa månad ^^

4 Sille-Riin:

Hahahhahahah <3 ojoojojjj :D

5 Sofia Ek:

haha, sådär fick jag på ett sanning eller konka kort, fast då skulle deltagarna gör en hel matsked med nått.. Uch vad de var äckligt. Bra gjort :)

6 Sofie:

haha, usch stackare! <3

7 dinaah:

AEWSOME! :D

8 sanna:

HAHHA, det där verkade inte vara någon höjdare!

9 S a n n a W i d m a n:

Usch, fyyy vad äckligt <:

10 R A F A E L A ♥:

fyfaaaan :D

förresten tycker jag du borde göra två utmaningar i månaden :33333 <- yeah värsta dubbelhakan

11 Å s a:

Åh fy va äckligt ;)

Kommentera här: