VINNAREN!

ni minns den lilla "tävlingen" jag ordade för några dagar sen, där man kunde vinna en länkning?
har nu valt ut vinnaren, & det bleeev ...
klickbar bild!


Grattis till dig!
ska alldeles strax fixa din länkning!

så frånochmed imorgon kommer det här att börja, Månadens Utmaning!
jag kommer en gång i månaden (ska försöka så att det alltid blir den 6:e) så kommer jag låta er utmana mig, & sen några dagar efteråt kommer jag lotta vilken utmaning jag gör!
WIHU det här ska bli kul!

UPDATE:
ändrade planer!
kommer börja nästa vecka på torsdag med att låta er utmana mig, & så gör jag utmaningen på lördag!
så det kommer bli varje månad den 12:e istället!

Kommentarer:

1 Dani o Jojo:

Aa visst är det! :) Var gärna med i vår länkbytar bomb! Kram på dig

2 S a n n a:

Det där var ett jättebra tips, ser framemot att se =D

3 Johanna:

Yeay! :D

4 S a n n a:

Sv: aa, ha en bra dag :)

5 Rebecka:

Vad kul att du är med i dagens blogg!

För att öka din chans till att vinna, kan du länka mig i ett inlägg! :)

6 Melissa - Foto¤Vikt:

kul med lite tävlingar :)

7 vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/torsdag-dagens-blogg/

8 kornelia:

tack så mycket!! :-D

9 Jenny:

sv: tack så mycke :)

Kommentera här: