Kommentarer:

1 Moa:

Ät mjöl.. :3 ps. ha ett glas vatten bredvid annars blire torrt.

2 LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM:

JAG TYCKER ATT DU SKA SÄTTA HANDLEN I EN RÅTTFÄLLA! FOLK SÄGER ATT DET INTE GÖR SÅ ONT SOM DET SER UT ;) HAHA :-D

Godmorgon! Sorry att jag inte drog en vinnare i går, men jag somnade!! Haha. Men NU är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe! Gå in och kolla om du vann, annars har jag startat en ny omgång direkt -så anmäl dig igen om du är intresserad! :-D kram!

3 Sille-Riin:

Fixa vanligt te, sätt senap i, blanda & drick upp :D hahah

4 Julia:

Hej finis:) Allt bra?
Kram

5 HannA:

spruta grädde i ansiktet, ta på simdräkt och spring ett kvarter!!!! :D har skrivit det förut men men...... ^^

6 dinaah:

smeta in magen, frambenen och ansiktet med senap, (så de syns) sen gå runt i ditt kvarter med de kvar på kroppen, i shorts och sportbh/bikini
och med håret i 2 flätor ;)

7 sofie:

Lägg upp en video när du sjunger en liten bit av en låt (vilken du vill) ;)

8 Nadja:

Måla dig i ansiktet med VATTENFÄRG!!! :D

9 Felicia:

Du kan gå in i en affär och plocka ihop lite varor, sen gå genom kassan och säga: Mange bjuder? :D
Lite efter, men.. haha XD

10 Felicia:

Jättefin blogg btw!:D

11 Tuva Andersson:

Ha en trevlig dag! Jag förstår inte riktigt det här så jag kollar bara vad du ska hitta på sen, haha :)

12 sofie:

ställ dig i stan med en "free hugs" skylt och filma hur många kramar du får på en timme!

btw grym blogg! bloglovin byte?:d

13 Emilia Backman / din kusin haha:

Duscha i trädgårdsslangen och sjung singing in the rain samtidigt.

14 Åsa♥:

Sminka samt klä dig som en fjortis och spela samtidigt in videoinlägget :D Haha!

15 Evelina Karlsson:

HAHA gud vad roliga utmaningar du har fått! Själv kan jag inte komma på någon lika rolig men håller med alla andra nästan, så skicka en kommentar när du har gjort en av utmaningarna hihi! :D

16 Sanna:

Skriv kärleksbrev och avsluta dom med "/din hemliga beundrare" och gå runt och lägg i folks brevlådor :D

17 Anna:

Gå till en kläd/smink/sko och fråga "Har ni tamponger, fick nämligen just min mens...."

18 lisaa:

Köp en burk läsk och gå fram till en FRÄMLING gärna en i tonåren och he bruken och SKRIK så högt du kan "drick den!" FILMA OCKSÅ! ;)

19 Jenny:

Ät så många morötter du kan på 2 minuter ! :D

Kommentera här: