Kommentarer:

1 Cissi:

Knäck två råa ägg och drick upp dom! :D

2 Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians:

Drick inte ägg, man kan spy och bli dålig i magen av det har jag hört.



Blanda ketchup, senap, juice, läsk och någon frukt och käka :D

3 Ida:

Ät en smörgås med ketchup och senap på ... XD

4 Kokorochan:

svar: jag har inget emot reklam ^^

du ska gå fram till en främling och säga att hon/han är fin idag (har en fin outfit, fin i håret eller liknande) och sen gå iväg :) glöm inte att filma det ;)



kramar<3

/kokorochan

5 Richard:

Cinnamon challenge! :D hah

6 LIANA:

No problems ! ;D

Drick en ml senap och sedan tar du vatten och pepprar med 3 kryddor :D

KRAM

7 molly:

hah, du ska ställa dig någonstans i centrum där alla ser dig, sen så ska du ropa " länge leve friheten! " och sen gå och dela ut peppakakor till alla som går förbi tills kakburken är slut! :D

8 Rafaela:

Göm kameran i smyg & lägg dig på trottoaren/vägkanten & till nästa person som går förbi säger du:"Nejmen tjeeeenare mannen! Här ligger jag & stekeer"

hihihihihih nu vill jag faktiskt att min utmaning ska vinna... >:3

9 Maja:

Gör ett videoinlägg där du ska härma kissie ^^

10 S a n n a W i d m a n:

Sv: Gör absolut ingenting med reklam, kommentera gärna i fortsättningen, gör inget alls för mig :)



Hmm, mkt förslag ovanför som är bra men du kanske kan klä dig som en riktig "fjortis" eller någon annan fräck klädstil och gå på stan typ, men vet inte annars. Finns mkt bra förslag ovan :P

11 Sille-Riin:

När du är på Sparhallen ska du stå bredvid tex. glassen och fråga någon som är bredvid:

- vet du var glassen ligger :D ?



Eller ........



Filma när du har klätt upp dig roligt och dansar till

http://www.youtube.com/watch?v=a53fcT6GBxw

12 Julia:

Du kan käka kex och sen försöka vissla, eller så kan du käka citroner utan att försöka göra en min..:) Haha, lite lätta kanske, men aja;)

Kram<3

13 Jennifer:

Testa att gå en hel dag utan att säga bokstaven S. Svårare än man tror. haha tro mig :)

14 aamaandaa:

skölj ditt ansikte först, sedan doppar du huvudet i vetemjöl :DD Och gå sedan till Sophia/ din mamma/ din pappa och fråga om du är vacker :D (Y)

I brist på annat.... xp

15 Felicia:

ÄT 5 KORVAR PÅ EN MINUT :D

16 Isabelle :]:

Ägga dig själv eller ät fyra stora skedar ketchup ;)

Kommentera här: