HEMMA

nu är jag hemma igen från Finland så första praoveckan är nu alltså avklarad! jag har haft det bra, fick inte så göra så mycket dock, var mest "övningskanin" (haha fult) till eleverna där, så jag har fått massage & en massa sånt under hela veckan. inte klagar man inte!
skolan var dock inte helt som jag tänkt mig, så jag är inte säker på om jag vill söka dit nästa år. men jag vill dock fortfarande bli kosmetolog, men jag vill dock inte studera på just den skolan!
igår kväll skjutsade morfar mig till shoppingcentret Skanssi, där jag köpte ett par höga jeans från Cubus & Make Up Store's matta foundation från Kicks. på båten köpte jag även ett handkräms-kit med juldofter från The Body Shop!
nu ska jag iväg & träna med mamma, sen ikväll kommer kusinerna hit! :D

Kommentarer:

1 Sanna Widman:

Skönt ändå att du fick en större syn på skolan och så, så att man inte skulle ha ångrat sig eller så :)

Kommentera här: