babblar om kvällen!

efter att jag hade varit och ätit middag på Sea Point kom jag hem och gjorde läxor och andra intressanta saker, sedan cyklade jag iväg till Sofie!

vi hade inget att göra, så vi ringde Cajsa och Elin, och så träffade vi dem på skolgården ;D
där satt vi och gungade en stund, pratade om ingenting o sånt.

sen kom Ella, Selina, Roman och Axel S, så var vi typ med dem ;D
var på skolgården en stund, röpplade omkring o så ja.

sen fick vi tråkigt och kallt, så vi cyklade till Tvärsan och spelade Guitar Hero och sånt, haha!

och just kom jag ut ur duschen, ska snart gå och sova!
skola 8.00 - 15.00 imorgon ._.

så jag bloggar mera imorgon efter skolan!



nån random, gammal bild jag hittade på datorn ↑

föressten! jag är med och tävlar om att bli Veckans Blogg på Linns blogg, var med du oxå!
direktlänk till tävlingen HÄÄR

Kommentarer:

1 Evelin o Malin:

Hej :) nu är veckans blogg tävlingen avslutad. Gå in o se om det blev du :D

2 Lisaa:

allt är bra :)!

3 Annelii ☆ -Anneliswebb.blogg.se:

Jag hoppas du får en BRA start på den nya månaden ! ;p

Kommentera här: