HAND IN HAND WE'LL WALK TOGETHER

på Tvärsan så har de nu igång en rittävling, där man ska rita en teckning inspererad av en låttext, & sen ska man lämna in teckingen senast den 10 januari!
igår så blev jag klar med min bild, här har ni resultatet!
så låttexten jag har inspererats av är från The Wanted's I'll Be Your Strength, & låt mig förklara själva meningen med bilden.
okej, så föreställ dig att du är en av personerna på bilden, t.ex. flickan. du & din pojkvän står framför den här långa vägen fylld med en massa sprickor. sprickorna "representerar" tuffa tider som ni kommer gå igenom. 'stop'-skylten visar alla andra som inte tror att ni kommer klara er igenom alla svårigheter ni står framför.
men ändå väljer ni att fortsätta gå framåt. varför? för ni vet att ni kommer klara av det, tillsammans.
"hand in han we'll walk together, we can make it through the stormy weather. we can go through it all together"

Kommentarer:

1 Hanna:

Guuud så fint du ritar :D

Svar: åh tack! :)
sarabackman.blogg.se

2 Sanna:

Superfint :)

3 Amanda - vardag,foton,inspiration,inredning, outfit,tips,quotes,videoblogg!:

jättefint och du är sjukt bra på att rita! :D

4 Åsa♥:

Verkligen, superfiin! :D

5 Fanny Juhlin:

Hej, mitt namn är Fanny och jag har precis gjort en nystart på min blogg och skulle gärna vilja att du gick in och kollade på den och kanske kommenterade vad du tyckte. Det skulle betyda något enormt! Kram :) Hoppas du stannar!

Kommentera här: